Allvar

Nu är skolan igång på allvar och måste säga att visst är det drygt men ändå helt okej! Eller att jag redan ligger fem sidor efter i matteplaneringen är väl helt inte okej, men jag jobbar på, jag lovar! Träffade Petter snabbt på stan idag och så har jag köpt mig en ny träningsväska på STADIUM för presentkortet jag vann på Bergsåker (den andra väskan har gått sönder av för tung vikt...)! Väskan har jag nu packat inför imorgon då jag först ska på formtoppen med mamma och gymma  och sedan första idrottslektionen för i år. Så klockan står på 05:30 så det bästa vore väl om jag redan sov!

Kram

Kommentarer
Postat av: MARIELLE

Carro inte visste jag att du hade en blogg =)

2009-08-26 @ 22:48:31
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0