Lyx

Idag har jag gjort en hel del faktiskt, sett på Emmas fina treåring Östman i några intervaller och kört min egen Eddie som fortfarande är i sin svacka, blir nog ingen start för än nästa år. Men som man säger, bättre sent än aldrig! Guten var som vanligt  lugn och bra, körde 1000m på 2.15 varav sista 500 på 2.10, vilket är bra för Guten i träning, varför ta ut sig i onödan lixom?!

Kom hem och klippte gräsmattan och njöt av att inte ha några grannar, jag  kan klippa gräset halvnaken och har ändå inga grannar som kan se mig! Hur bra är inte det? Fick sedan en impuls och skickade ett sms till en av mina älsklingar (Sofia) och frågade om inte hon ville ses på stan. Så efter att jag kickat igång mopedj****n var jag där vid två, köpte en present år Matilda  som fyller 19 imorgon! Unnade mig själv två nya nagellack och en ögonskugga, busigt. Kom hem vid halv fem och pysslade på gården, åt middag och övningskörde, gick riktigt bra idag!

Har nyss gått en promenad med mamma och nu ska jag ta och sova. Upp som vanligt imorgon men är lite nervös eftersom Fighter har gjort illa sig i hasen och ska träffa farbror veterinär. Men jag tror ändå att Fighter får stå över Umåkersdubbel om inte Bosse säger att det är okej, viktigast är att min stjärna mår bäst! Håll tummarna!

Kram
Lyx =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0