Sommarkvällar

Efter att jag släppt ut hästarna sov jag faktiskt klockan 11:00, det var riktigt skönt vill jag lova. Cyklade till Nettan en stund innan hon skulle åka hem till Skellefteå igen, så vi pratade, åt popcorn och mös! Efter det körde jag Fighter, red Starchip och Tuttis. Sen blev det middag med mamma, pappa, farmor, Jocke, Lisa och så lilla älsklings Johannes! Stor har han blivit också, shit vad tiden bara rusar i väg!! Samma sak med sommaren, det har varit så många fina sommarkvällar i år. Kommer sakna det när hösten verkligen är här, fast då får man ju sitta inne och mysa istället! Jag och mamma passade i alla fall på att ta en härlig promenad i kanske en av de sista fina kvällarna.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0