Dan före da.. osv

Ser på det flesta bloggar jag följer nu att antingen är det panik över julen eller så har man gjort det riktigt mysigt för sig! Imorgon kommer Tobbe hem, det ska bli kul att träffa honom igen, det blir ju inte så ofta när han bor i Stockholm.. Men jag är lite deppig också ska ni veta, Alex åker ju till Finland imorgon så nu får jag inte träffa honom på flera dagar. Men då blir det extra bra när han kommer hem igen!

Sen har jag och Nettan lite panik över nyår, vi vet inte alls vad vi ska göra! Någon som har en plan att dela med sig av? 

Hmm får jag tid blir det ett pepparkashus imorgon! Detta är fjolårets som jag gjorde med kusinerna från Linköping!


Kram 


Kommentarer
Postat av: Nina

sv;SÅklart, snart 18 ju ;) haha

2009-12-25 @ 15:43:51
URL: http://changeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0