Järvsöfaks-200

2:a advent och julshow på Hippo var mysig julstämningshöjare och sen blev det vidare och jobba i stället för Matilda på travet, och jag kan säga att det var rätt dag att jobba! Fick ta emot självaste Järvsöfaks när han travade in sin 200-ande seger! Vilken pålle må jag säga, så det det blev fyrverkerier och glädjetårar, jag blev så rörd när Jan-Olov Persson skulle beskriva Faksen och rösten bara sprack för honom! Fin, fint! Sen fick vi avtacka  Nordgubben av samma årskull som gjorde sin sista start.
 Världens bästa kallblod! 

Nu har jag även bytt till julgardiner och städat min garderob, inte pluggat något så jag får väl ta igen det imorgon helt enkelt!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0