Julafton

I går var det verkligen en lugn och skön Julafton, helt otroligt att vi inte såg en enda film utan satt tillsammans hela kvällen! Underbart måste jag säga, och vad som mer är underbart är min julklappar. 
 
Av mina bröder med familj fick jag ett presentkort på SF fyllt med "tillräckligt" så det blir nog något biobesök snart, vilket passar bra då jag varit sugen på det. Av farmor fick jag presentkort på Inspiration, så nu har jag en hel del att handla för där, mmmellandagsrea! Örhängena på bilden nedan fick jag av Nettan, av morfar fick jag ett grymt nagelvårdsset som jag får ta tag i någon dag när jag har tid! Av pappa och mamma fick jag smink från i.d., ett "startkit" med borstar och allt, precis vad jag behövde eftersom det är på tiden att byta ut allt gammalt smink jag har. Fick även en tröja som jag velat ha. Tack!
 

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

vad fick du av alexander? :)

Är lite avis på ditt smink, vakta det väl ifall du vill ha kvar det!

2009-12-25 @ 17:00:08
URL: http://changeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0