Born Fighter

Jag är en bortskämd snorunge.

Fighter vann och vi kan räkna in till vår femte årsseger, hur lycklig kan man bli innan man spricker? 1.56,4 med en galopp som bara var för att han tyckte att de andra var lite för långt bak. Pappa tyckte att det var lite tråkigt att jag nästan skrittade i mål, men jag vill inte sänka honom mer i onödan!  Nu ska han ta det lite lungt fram till Umåker.

Mamma lovade att ta hästarna imorgon så jag får sova till 08:00, sen ska vi in med Guten och Eddie på banan för att köra två heat. Sen klockan 15:00 är det dop som gäller! Johannes lillpojken har blivit fem månader, galet hur tiden går!

Kram och godnatt!
Gammal bild från SkellefteåJohannes!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Sv: Jag vet, det ägde! :D Jag var Draco + utväxt typ.

2009-08-01 @ 19:00:09
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/
Postat av: Alexandra Wisen

Grattis till vinsten ;)

2009-08-05 @ 12:17:02
URL: http://alexandrawisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0