Förberedelsernas tid

Sitter nu och väntar på att åka till Maxi och handla med mamma, sen när jag kommer hem hoppas jag att Jullan kommit, känns som det var en miljon år sedan vi var med varandra! Träffade henne i Skellefteå men det var ju bara en snabbis. Ska bli riktigt kul att sitta och smörja och bara dega med henna några timmar. Eller det blir väl några dygn antar jag, tror att hon stannar till vi åker till Östersund, men jag har som vanligt ingen koll.


Matilda har åkt in till staden för att handla, och hon har lovat att köpa band som jag fläta in i manarna, det är bra att någon gör allt åt mig! Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan mina vänner?!


I övrig kan jag säga att jag har träningsvärk i hela ryggen, rumpan och låren efter montén och galoppintervallerna i korta läder igår... Men träningsvärk är underbarsmärta ändå för då vet man att man rört på fläsket en aning i alla fall!


Men puss och hej så länge!
 Kinamat med Lenny!Bilden är från http://surrealistiskt.blogg.se/ när jag och Lenny var på kinaresturang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0