God morgon...

..eller jag har ju varit vaken ett tag nu, väcktes av min kära far 07:50 skulle egentligen gått upp senast  07:30 och gett hästarna frukost, men jag har lyckats lägga till den vanan att stänga av klockan! Detta bådar inte så bra inför skolstarten men det tänker jag inte ha bekymmer över nu, mycket sommalov kvar att leva ut först!  Hur som helst kastade jag mig upp ur sängen och slängde åt de blodtörstiga små djuren sin älskade mat. Packade pappas selväska bara för att han inte skulle vara så tjurig. När jag senare rostade bröd skarttar min mamma åt mig och undrar om jag hade bråttom  på morgonen. Jag hade tagit på mig tröjan ut-och -in.. Aja nu med frukost i magen ska jag väl kunna göra något rätt.

Heldag i stallet är vad det blir idag, smörja och rengöra alla Tuttis saker inför Ö-vik och helgens tävlingar! Sen behöver det städas också, en hel del faktiskt. Vi ska ha middagsgäster ikväll, släktingar som kommer hit vilket känns lagom taggat, men jag har min underbara Sofia som drar med mig in till stan ikväll (tack gud/sofia). Så jag har inte tid att sitta här något mer just nu, men om du har mindre att göra än vad jag har kan du väl fundera en stund på vart sommarvärmen tagit vägen och ordna det? Tack på förhand och ha en alldeles strålande dag! Kramen
Vill ha sol igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0