Plask

Bad på gympan idag och så fick jag tillbaka rättskunskapen, annars så har det varit som en vanlig tisdag. Eller vi fick faktiskt sluta tidigare vilket gjorde att jag han ta mig en tur med Coco på stan, där jag spontanshoppade en rosa (!) stickadtröja, så mysig att jag nog tar på mig den redan imorgon!  I övrigt går isdagarna går så fort då jag har träning på Hippo på kvällen, allt tar ju sån tid med det, hinner inget annat alls!

Det här fina ljuset fick jag av min Sofia när jag fyllde år, tack igen min finaste! Vi måste ta det lugnt tillsammans snart, det var längesen!
,

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag köpte ett likadant ljus till emil för nått år sedan, fast stog jag älskar dig och annan text ;D LUKTAR MUMS gör dom :)

2009-11-11 @ 16:32:35
URL: http://changeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0