Jaha, fokus?

Nu är sista lektionen innan lovet här, är jag fokuserad? Nej inte precis! Tur att psykologin är rätt slapp, eller vi gör det slappt. Coco och Annasara sitter och tittar på porriga kläder till Haloween, haha jag hoppas inte de tänkt beställa hem de där kläderna, men man vet aldrig! Nu pratar vår lärare om flow, något som verkar nice, lixom allt bara flyter och man tappar tid och rum, och nu ska vi diskutera hur vi skulle uppnå ett optimalt liv. Jag kommer nog överleva den här lektionen ändå! Vad händer ikväll tro? Får se om det bli en sväng till travet annars tror jag ska baka något och sen chilla framför TV:n!

Sen blir man alltid glad när man får läsa sånt här! Christina H skrev några rader om Eddie efter onsdagen på ponnytrav.ifokus.se : Björksta Eddie såg helt fenomenal ut. Han gick i spets från start till mål, och såg ut som om han aldrig mista tempot. Stort grattis. Glad

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahh! :P

2009-10-23 @ 18:58:29
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0