Lite bättre än bra

Pappa och jag åkte in på banan på förmiddagen med Starchip, Fighter och Eddie för att köra snabbjobb. Red Starchip i sitt första monté-jobb, hur kul som helst, han verkade tycka att det var helt okej han med så nu ska han bara få gå något provlopp och sen kval! Men det jag är mest nöjd över var lille Eddie! Som pappa har slitit, äntligen lite lön för mödan! Det kanske kan bli häst av det lilla skräpet ändå. Fighter körde jag i två minuters tempo utan större ansträngning och han kändes helt okej. Dock ska vi slå tillbaka de vanliga skorna, bakvända på honom var ingen hit.

Sen har jag bara softat idag, skönt att vara ledig men imorgon blir det tillbaka till skolan, wohoo...

Smile!Jag bjuder på ett segersmile idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0