Plus i kanten

Kvällen hos Sofia var riktigt trevlig! Vi fick besök av två Alexander och en Tobias också, inte illa! Vaknade hos Sofia och åt frukost och sedan blev det bullbak!

Sedan åkte jag ettan i typ en evighet tills jag kom till Alex, då fick han visa upp sin keytar och spela lite. Den var faktiskt rätt awesome, men jag skulle aldrig ens försöka spela på en!

Sen for vi ut och träffade lite av hans kompisar och det var riktigt kul. Somnade vid halv fyra tror jag vilket ledde till att jag faktiskt sov till klockan halv ett, den ni! Sen fick pojken inte sova längre utan fick ställa fram frukost åt mig, men han fick ju bullar av mig så det jämnar ut sig, tror jag.

(jag vet att du älskar mig Sofia)

(Annasaras bild, muummms)
Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa jag älskar dig, det vet du :*

2009-10-04 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0