Så nära

Jag fick tillbaka mitt matteprov idag, tror ni inte jag lyckats skrapa ihop de 6 VG poäng som behövs och så saknar jag 2 G poäng! G, Jag orkar bara inte.. jag måste sluta slarva! Fy på mig!! Sen måste jag tillägga att rättskunskapen inte gick allt för överjävligt som jag hade väntat mig. Fast bara för att jag ser det från den ljusa sidan nu kommer det väl gå åt skogen!

Kommer att få sluta tolv imorgon eftersom jag ska till Skellefteå med Eddie, men jag missar när Alex ska spela i Aulan, så det var ju mindre roligt! Mitt liv är hårt! Sen har jag en liten fråga, på vår idrotts läxa som varit är en av frågorna " hur ser din träningsplanering ut för resten av livet?" Eh, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Jag har gjort långsiktiga planeringar men är inte detta att ta i?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0