Som ett löv i vinden

Japp så kände jag mig i dagens provlopp med Starchip, 1.24 tempo skulle det vara men efter de två återkallade starterna + en omstart blev lillepållen en aning het. Öppnade första 500 på 1.20, wiiie! Sen lyckades jag i alla fall bromsa ner ordentligt och fick ligga i rygg på "dagens-räddare-i-nöden-Stefan". Men jag prickade första 1000 på exakt 1.24, fan vad jag är bra! Lyckades också ta mig ut från innerspår när en häst galopperade så Starchip och jag först över mål, coolt typ..

Degat resten av dagen och så lär kvällen bli, tråkigt men dock välbehövligt då jag fortfarande är sjuk. Men jag får ta igen festandet till nästa lördag då jag fyller år, får se vad jag lyckas planera ihop till dess! Nu ska jag nog ta mig ett varmt bad och sedan somna till en skräckfilm i soffan! Ensam hemma och skräck, i skogen.. Någon som vill hålla mig i handen?



Kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åhhhh hade jag varit i Umeå hade jag kommit och sett film med dig!!

2009-10-31 @ 20:05:06
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0