Stackars pappa!

Ringde pappa efter att jag slutat för att säga att jag åker med mamma till städningen på travet och inte hem med bussen eftersom jag ska på Iksu först. När han sen svarar låter han konstig och säger "jag kan inte åka till städningen, ni får klara er." "Jaha, vad, har det hänt något?" "Ja, jag har gjort mig illa, men då vet jag, måste sluta nu" *klick* Tror ni jag blev liiite orolig eller?! Skickade ett sms till mamma och gick till Iksu, och på vägen dit svarar hon att han skurit sig i handen med ett rondellen (ett verktyg) och måste sys! Tydligen kan en sena till lillfingret ha gått av, han kanske får komma hem ikväll eftersom de inte hinner sy nu utan  det blir imorgon.

Att matteprovet nu gick bajs blev ett mindre bekymmer kan jag i alla fall säga och hur ska jag fokusera på psykologin och spanskan som ska vara klar imorgon, nu innan han kommer hem? Aja, mamma ska tydligen hämta honom nu!
Pappa och liten Johannes<3

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

men gud!

2009-10-16 @ 10:08:10
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0