Typiskt

Vaknade vid nio när jag skulle få sova hur länge jag ville, fick ett sms av Sofia att hon hade feber, så det blev inte stan idag. Men jag chillade hela morgonen bakade en kaka som jag tänkte ta till travet imorgon och fika på efter provloppen. Kör lopp tre med spår fem. Ridit Tuttis och Starchip sen har jag sovit i soffan till Idol. Blä, det här blev en tråkig dag men jag är sjuk och då är det väl meningen att man ska ha tråkigt! Kan inte någon berätta om något awesome som hänt på senaste tiden? Jag behöver höra något spännande!



Kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Okej ehhh.. spännande... jag drömde inatt att jag hade sex med en äldre man och att jag sedan fick jättedåligt samvete! Det var obehagligt. Sen så har dom skjutit vår husälg här på morgonen. Det var lite tråkigt...

Nej alltså, livet är inte så mycket mer spännande i Malå!

2009-10-31 @ 10:49:13
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/
Postat av: sofia

jag kan berätta något roligt för dig, kanske inte är så roligt, men jag har nått att berätta.

2009-10-31 @ 11:11:47
URL: http://soofian9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0