Dagen i Stockholm

Dagen började med att köra Guten lite på Solvallas travbana, det är alltid lite mäktigt att köra där måste jag säga! Sedan vid halvtolv åkte vi in till stan och åt lunch på Drottninggatan sen drog vi runt överallt och kollade mest men jag köpte mig en jacka, ett par skor och ett par jeans! Nu har vi precis ätit efterrätt hemma hos min bror och hans fru i Farsta. Väldigt trevligt plus att jag fick mig ett par skor av Maria som hon inte vill ha, tackar, tackar säger jag! Hittade bara bild på jackan och länkar skorna som jag köpte. Jeansen hittade jag faktiskt inte, tyvärr! Skorna
Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

fina skorna och jacka var :) hoppas du haft det kanon :*

2009-09-20 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0