Tomasträning igen!!

Fick veta igår att jag ska ha Tomasträning ikväll klockan 17:00 och imorgon eftermiddag någon gång, hur kul som helst, det var så längesedan jag tränade för Tomas! Men jag blev ledsen då jag måste ställa in våran tjej-middag imorgon... Men vi får spara det till någon annan dag!

Just nu är jag så trött att jag inte riktigt inte vet var jag ska ta vägen, lite konstigt eftersom jag nästan sov nio timmar i natt! Jag brukar sova max sju, så det känndes lite konstigt, men välbehövligt.



Kram

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

hahahaa när du sa tomasträning trodde jag du pratade om rättskunskapsthomas jag ba vaaaaa hahahah

2009-09-24 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0