2. Mina förädrar

Då till punkt två på min lilla lista, och den handlar om mina föräldrar. Min pappa, Lars Forsner är 60 år gammal och min mamma Ylva Forsner är 53 år. Kanske har jag lite äldre föräldrar än de flesta andra, men det är inget jag har tänkt på.  Varför jag är lite utav en sladdis är för att mina föräldrar träffades ganska sent. Men hur som helst tror jag det var 1991 mamma flyttade in tillsammans med pappa, Torbjörn som var 14 och Joakim som var 10 (tror jag…). Sen kom ju jag 1992. Mina föräldrar gifte sig 1998 och sen dess har det rullat på.

Mina föräldrar är verkligen världens bästa för mig, de ställer alltid upp och stöttar mig. Speciellt nu på senare tid har de fått stå ut med en hel del men det har aldrig varit någon fråga om saken, de finns där. De påminner mig ständigt om att man inte behöver vara bäst på allt och att man inte kan påverka allt som händer här i världen.

Pappa han skjutsar mig runt hela Sverige med hästarna och mamma hon är med och styr upp, ordnar mat och håller ordning på mig och pappa. Jag skulle inte kunna beskriva mina föräldrar med ord och vara nöjd, jag kan inte mer än säga att jag är tacksam och älskar dem hela tiden fast det kanske inte alltid verkar så!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0