6. Björksta Eddie

Min lilla stjärna (eller han är ju faktiskt stor pojke nu) som jag egentligen inte alls ville ha från början, jag hade inte tid! Men pappa övertygade mig och tur var väl det! Eddie är en mycket kramgó kille med ett stort hjärta.

År 2009, som treåring var Eddie rätt "sen",  han fick tid på sig efter att vi kvalade in och det blev bara en start under treåringssäsngen men den gjorde han på bästa sätt så det kan jag inte klaga på! Sen tog det fram till Östersunds dubbeltrav(2010) andra dagen och sjätte starten innan någon besegrade min lille prins. Men han tog sig en tredjeplats. Totalt sex segrar och två tredjeplatser och tyvärr en diskning (som tvåa i mål)  sista starten för året, men det var helt mitt fel, Eddie var inte alls i form för att tävla. Men vi ska ta nya tag inför 2011 där målet är 5-årsbaggen på Gotland (där vi var med Fighter). 

Eddie blev också godkänd avleshingst under året!  
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=487744





Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh! gotland, vad härligt! Får man följa med!? ;)

Vi tog oss dit med Namnlöse! Gick inte som vi tänkt, men vi fick en STOR pokal från B-finalen med oss hem!

2010-12-17 @ 13:41:54
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0