Bara en dag i livet

Nu ska jag skärpa mig! Okej visst jag är sjukt less, men det blir väl antagligen inte bättre för att jag går omkring och gnäller?! Jag orkar inte med negativa människor så nu får jag se till att inte bli en själv! Hurvens...

Idag åker pappa ner till Stockholm igen för att se till att min bror blir klar med ombyggnationerna innan bebisen kommer. Ja, för snart är det dags, Tobbe och Marias första bebis är beräknad till den 14 februari, alla hjärtans-dag och allt! Jag börjar bli nervös nu, men det ska nog gå bra!

Dagen kommer bli rätt nice med Afro på gruppträningen och sen efter skolan blir det Iksu (räddar min dag), plus att jag får mammas hemgjorda köttbullar till middag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0