Helgen

Tjoho, så nu går även den här helgen mot sitt slut men jag tycker att helgen för en gångs skulle inte gick allt för fort. På fredag blev det Iksu, körde Guten och red Tuttis samt chill hemma i soffan med mamma.

Lördagen bjöd på skönt väder och det blev en lång körsväng med Eddie och sen shopping på stan med mamma. Var tvungen att köpa mig en rosa tröja att ha på Iceballs 18 år fest där rosa var temat. Det blev en riktigt trevlig kväll och jag och Alex åkte hem till mig vid två. Idag var det ännu bättre väder så jag gick upp och red Tuttis medan Alex låg kvar och sov. Sen bara flög hela dagen iväg och vi degade på. Nu måste jag ta tag i historian, bläää jag kommer ingenstans med den..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0