Häststatus

Lite om mina älsklingspållars läge just nu tänkte jag bjuda på idag!

Tuttis har fått en välförtjänt vintervila nu, bara lite lättare promenader och jag tor det gör honom gott! Alla har ju rätt till lite vila ibland.

Guten
blir mest riden av Joline just nu, kör honom lite ibland och har är hur pigg och fin som helst, har tänkt låna ut honom lite till de som ska ta ponnylicensen. Han behöver träna och jag kan ju inte köra tre stycken samtidigt! ;)


Eddie och Fighter fick årets första banjobb igår faktiskt. Måste säga att vinterträningen gjort sitt på lille Eddie och jag kan inte vara annat än nöjd! Fighter fick springa med i Eddies tempo vilket resulterade i att pappa fick ta björngrepp...

och

Starchip startar på onsdag här hemma på Umåker, och nu efter nyår är det jag som står som tränare. Skrivit B-tränarprovet och klarade det så i år ligger ansvaret på mig. Känns faktiskt sjukt kul!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0