Humle & Dumle i Boden

Nu taggas det inför Trästocksfestivalen torsdag till lördag. Söndag blir det start med både Starchip och Martell! Starchip fick bricka ett (auto) vilket jag är mycket nöjd med, men det är upp till 200000 så lite hårt kanske det är, men det är bara att kämpa på! Martell fick ett nionde bakom vingen men han är ändå ingen att köra till ledning med så det gör inte så mycket. He e ba å tuta å kör ;)


Har hoppat Tuttis idag förutom att jag ridit båda klumpedunsarna. Tuttis är grymt fin just nu, men jag har ändå ingen lust att tävla. Mina nerver håller inte. Så Linda ska rida honom igen på SURF. De passar så bra ihop!

 Lillen <3 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0