Partey

Gårdagskvällen var riktigt trevlig, trevligt folk från trästock och andra trevliga människor. Jag älskar att jag alltid är tveksam till att jag ska följa med på fester, jag upp sju varje morgon och blir trött så fort. Men då kommer Alex och övertalar mig och så slutar det med att jag följer med och har astrevligt. Det är tur att jag har honom!


Så till dagens misslyckade sovmorgon, jag trodde jag vaknade av klockan och kollade ut och såg att det spöregnade vilket gjorde att jag gav mig själv en halvtimmes sovmorgon till halv åtta. När jag sen vaknar igen och går upp med lite dålig samvete för att jag låtit hästarna vänta så  visar det sig att klockan är halv sju, inte halv åtta... Aja hästarna blev glada i alla fall!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0