Bilder från Finland

Oj, tillbaka till verkligheten, jag var nog rätt snurrig igår när jag kom hem! Vill bara säga TACK för alla gratulatiner, ni är så snälla, jag ska vidarebefodra via äpplen till Starchip!

Sen ska jag inte glömma att nämna de underbara dagarna jag hade med Alexander i Finland. Det var galet skönt att koppla bort allt (så gott jag kunde) i några dagar. Visst blev jag lite rastlös men väldigt välbehövt med lite vila.
Vi har solat, badat, gått på stan, ätit massor av mat och goda jordgubbar! Nu måste jag sakna honom fram till den 14:e då han kommer hem för att flja med mig till Östersund, för det slipper han inte undan!




Kram



Kommentarer
Postat av: Julia

Okej! :] vad för kisse? (A)

2010-07-08 @ 20:11:08
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0