Dannero ikväll!

Så har det gått några dagar igen sen jag skrev sist. Jag har väl mest tränat hästar och bakat! I tisdags kom Alexander hem från London så då spenderade jag kvällen med honom, han åker nämligen iväg igen ikväll. Till sin stuga i Finland. Hur som helst blev det intervaller med Martell inför lördag, för ser man på vi kom med! Ett tredjespår bakom bilen fick vi, Det enda jag hoppas och önskar är att han går hela vägen in i mål! Sen är det ju hans debut undersadel också.

Igår kväll åkte jag, Alex, Martin och William hem till Leilia där också Frida och Nadja redan var. Chillade en stund sen drog vi ner på stan. Hem och sova hos Alex och så hem tidigt idag för att förbereda inför Eddies start ikväll! Matilda ska tydligen vara på plats i Dannero så jag ska försöka hitta igen henne så man för höra om det senaste ;) 
 
Joggade en sväg vilket var galet skönt och det kan behövas inför bilresan,har just käkat en megalunch, meen jag var ju ute och rörde på mig så det är okej ^^

På måndag åker jag förresten till Finland för att hälsa på Alex några dagar, ska bli skönt! Men jag åker hem redan den fjärde då jag troligtvis ska starta både Fighter och Starchip i Skellefteå den femte.

Vad gör du själv nu i detta sommarväder?!


Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

efter intensivkursen typ 3 veckor tror jag :O

2010-06-24 @ 19:56:15
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0