Finland, brb

Imorgon tar jag båten till Finland för att hälsa på Alexander några dagar i stugan de har där. Jag kommer att åka hem redan den fjärde juli, men det ska bli skönt med "riktigt" sommarlov ett par dagar i alla fall. Eftersom jag har fem hästar hemma så har jag gått upp vid sju nästan varje dag sen sommarlovet började. Så nu blir det att bara njuta och och vara med Alex! Jag ska åtminstonde försöka koppla av så gott det går trots att det är lite svårt mitt i tävlingssäsongen, så mycket att hålla koll på! 

Sen så ska Linda Söderholm hopptävla Tuttis! För han står ju fortfarande kvar, och jag har inte tid att tävla honom just nu trots att han aldrig varit så fin som nu! Jag har helt enkelt prioriterat travet och allt däromkring.

Nästa start blir den femte i Skellefteå för Starchip Hawk om han kommer med i montéloppet! Sen, sen kommer helgen med tävlingarna man väntar på! Östersund! Nog för att jag hade skit lopp det spelar ingen roll, dit ska jag!

team stall 10b med extra tillskottFemkampen i Östersund
Guten kämpade hårt!Guten som kämpar på insidan!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0