Fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner

Dagen har rullat på fort men den har ju varit trevlig också. Palt till middag och provloppsseger med Martell gjorde inte dagen sämre! Fighter val väl sådär nu i sista jobbet inför "den stora dagen" men det blir nog en ny balans och kanske någon annan justering innan start.


Men nu har jag i alla fall gjort i ordningen en lasange till morgondagens middag så vi snabbt ska kunna påbörja resan. Tar faktiskt ledigt förmiddagen imorgon, tar morgonfodringen så pappa får sova som ska köra, rider Tuttis och packar Fighters saker. Har ändå bara en halvvärd lektion imorgon och så vill jag krama om min älskling innan jag åker.


Btw så har jag blivit lite emo..näst intill  svart hår och allt men inte lika emo som stilbytardagen i nian ;)



Fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner var är jag på väg?
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Önskar er lycka till! Jag hejar på er! ;)

2010-05-27 @ 09:43:59
URL: http://linapeterson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hahahaha åh kommer ihåg den dagen. Good times, good times.

2010-05-28 @ 15:23:56
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0