Hurvens vilken snuva

Jag känner att jag varit lätt grinig och förkyld deppig hela dagen(senaste dagarna) så jag ber om ursäkt till er alla som fått utstå detta. Men jag fick veta av Johanna idag att det fortfarande är okej att ha långkalsonger, en mycket, mycket uppskattat come back av detta klädesplagg kommer att ske snarast vilket garanterat kommer att göra mig mer munter!
Mer trevligheter är att listan till Dannero har kommit, i alla fall den preliminära. Det bjuds tufft motstånd, men huvudsaken är att Fighter håller sig på benen och går en bra tid.
Historiaredovisning imorgon samt prov i småföretagande, men sen blir det ju långhelg så jag ska nog lyckas överleva! Dock har jag varit rätt så insnöad på hästfronten att jag inte alls har någon koll på helgen, utom lördag då. Händer det något spännande som jag missat?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0