Mot helgen

Ja i morgon är det en mycket efterlänktad fredag då denna vecka bjudit på många prov, kursprov och redovisningar, men jag har ju överlevt ( till och med Afron) sen får vi se om jag överlever när betygen på proven kommer tillbaka...

Lär bli en lugn kväll imorgon och planera inför nästa vecka och resan mot Stockholm! Lördagen blir det Kulturnatta, men det varnas för regn. Men jag tror jag skiter i det, för kulturnatta är ändå sådär alldeles lagom nice med en massa trevligt folk! Hoppas på att få återse alla mina vänner(om jag fortfarande får säga så?) som jag inte sett på något som känns som hundra år.   

Ny dress till travet pratade jag om i förra inlägget och det är ju för att dressen jag kör ponny i finns redan registrerad på storhäst. Så därför är jag i behov av en ny, har nästan bestämt mig hur den blir nu!

Två små guldklimpar:


Kram


Kommentarer
Postat av: Marlene

1. Bäst för dig att du kommer på kulturnatta!

2. SÖT KISSE!!!!!

2010-05-21 @ 11:42:39
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0