poco el salto o ruptura

Helgen gick verkligen fort trots att jag varit ledig fredag och idag(måndag)! Men fredagen och söndagen var ju fullbokade så det är klart att tiden gick. Det är väl bara att ladda om för den här veckan trots att jag känner mig sjukt mörbultad efter gårdgens cirkuskonster i travloppet och jag kan lova att träningsvärken efter montén inte hjälper till. Noll träning på hur länge som helst efter en asdryg förkylning och så dessa ansträngningar, shit, jag är ur form. Resultatmässigt gick det inte heller speciellt bra, Starchip gjorde väl vad han kunde från 12:e spår och efter två omstarter. Martell blev jag verkligen besviken på, ska byta foder nu och blir det ingen skillnad vet jag inte vad ska ta mig till.


Sen att jag har en känsla av att bara vilja krypa ner under täcket och skita i allt (speciellt svenskatal och naturkunskap) gör mig nog inte till en vidare trevlig person, men jag ska försöka at inte gnälla allt för mycket!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0