En bakdag

Ibland tror jag hästar vet när det är deras sista chans, Martell spurtade riktigt bra till sista peng när vi väl fick en lucka efter att suttit i en trött rygg! Hur fin som helst kändes han, vi kommer aldrig kunna göra oss av med vår bebis. Starchip var också fin men jag missade totalt från start, vet inte vad jag höll på med, klantigt värre... men men sista pengen blev det där också så man ska väl inte klaga!

Något jag kan klaga på var banan, ungefär två sekunder tung, vilket betyder extremt lerig! Laddade med middag när jag kom hem och sen tog jag tag i skiten, ungefär två timmar tog det innan allt var rengjort och smort. Men det känns bra att ha det bortgjort!

----

Idag blev det tidigt upp, bakar surdegsbröd, får se vad det blir! Känns som det passar med dagens väder, eller vad säger ni?

Ikväll ska jag till Alex, och sen får jag se om vi far på äventyr!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0