4 små kissekatter

Spenderat en lugn och mysig helg med Alex, vi har myst, bakat pizza, tittat på idol,  300 eftersom det tydligen var en film man ska ha sett, och ja den var annorlunda men riktigt bra! Sen kikade vi lite på valdebatter och parodier på valdebatter... Soft. Idag har jag rensat min garderob och börjat städa, sen red jag Starchip som gick som en gud i hagen i dag, en stor puss på honom! Resten av dagen har jag handlat, skrivit lite på min projektplan om Eddie och bakat bröd (som vanligt..)

Sen har jag ju glömt säga att Tea fått kattungar igen! Fyra stycken, två svart/gul/grå/vit randiga, en grå och en helt svart!

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Julia vill paxa en svart/gul/grå/vit randig :]

2010-09-20 @ 17:14:20
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0