Ännu en måndag

Idag blev det en skön dag hemma, känner mig bättre men eftersom mina ögon runnit i stort sett hela dagen. Nu är det bättre och jag får så lov att gå till skolan imorgon. Känner att jag ligger efter, fy vad jag hatar att missa saker i skolan.

På förmiddagen läste jag lite religion och bakade ett gott bröd. Softade och sen tog jag faktiskt en ridtur med Martell, jag blev rätt trött men det var skönt att komma ut en sväng! Fotade även kissebebisarna som ni får se här; (och en bild på brödet så klart)





Kram

Kommentarer
Postat av: moa dsä

underbart söta kissebebisar :D är dom lika lurvia och mysiga som kocke?:D

2010-10-16 @ 19:33:59
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0