Fortfarande sjuk

Min förkylning bara byter område i kroppen tror jag, nu har jag någonform av ögoninflamation så mina ögon rinner hela tiden. Stannar nog hemma imorgon också, kan hur som helst inte vara med på idrotten och då har jag bara NKb och projekt kvar och på projekt behöver vi inte ens vara på lektionernan, så slappa hemma känns som en plan.

Haft en sjuk-mysar-helg med Alex där vi typ sett på film, hostat, ätit, snorat, sovit, klagat och faktiskt varit en sväng på Media Markt och kollat på massa roliga prylar jag inte har råd med.

Tog en skrittur barbacka på Fighter för det var typ det jag orkade med idag. Pappa fick köra Humle & Dumle.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0