Urk

Sjuk och less, men vad som är bra att jag känner mig på bättre humör, känns som om jag kommit ur svackan jag haft i typ två veckor, någon borde slå mig (hårt) när jag gnäller så mycket!
Ont i halsen men imorgon är det friluftsdag, promenad med Johanna och frukost på Starz, låter det fel eller?
Sen lär jag smyga mig hem till Alexander och mysa och på kvällen blir det snabbjobb med Eddie och Starchip och ett montéprovlopp på Martell! Spännande, bara jag orkar...

VAD SKA JAG DÖPA MIN BAK-FÖRETAG TILL? Startar ju ett företag nu i Småföretagande B-kursen och jag behöver ett namn, hjälp!  Bakar fredagsfika, "gofika" till företag, kom gärna med namnförslag!

Tårtan jag bakade till min 17-års dag! Snart är det ju 7 november, ganska snart...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker ditt företag ska heta "Andra Bullar" :)

2010-09-28 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0