Tiden bara gick

Inte har det blivit något bloggande för mig på ett bra tag, det har varit fullt upp med arbete, arbete, arbete men också en mycket trevlig nyår och mysig och efterlängtad fika med Marlene! Där både det ena och det andra kom på tal, helt underbart!

Sen bar det av till Hemavan en snabbis med Alex familj, mest blev det  myspys i stugan men lite skidor han vi åka också. Hem till Alex igen där vi styrde hamburger-och bastufest, galet nice. 

Måste väl också meddela lite tråkigheter så som att vi ska sälja Martell, han vill inte springa på banan längre. Han fick ett kannonläge igår, rygg hela vägen men ändå pallnitar han 400 kvar... och när jag väl fått honom över mål börjar han öka traven igen. Så nu blir han rid/sällskapshäst. Någon som vet någn som vill ha en underbar kompis?

Gårdagen bjöd även på trevligheter hos Linda, där man var omringad av helt underbara människor, kalas! Dit tog jag mig med min nya bil (då jag kvaddade den gamla), en i stort sett lika dan som den förra fast denna är röd och har rumpvärme på förarsidan också, awsome.

Så var det skola imorgon då, kanske ska ta och skriva klart den där religionsuppgiften som ska in imorgon? 

Aja, fest var det här, och det var Kim som var framme med kameran --> http://ropaintehej.blogg.se/





Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

vaaa?! har du kvaddat den silvriga? vad lyckades du med då?

2011-01-11 @ 10:55:44
URL: http://annalalala.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0