19. Det bästa året

Ja, då var jag inne på näst sista punkten på "min lista" där jag skulle berätta om det bästa året jag varit med om.

Mycket länge toppade år 2006 allt, Fighter var min KUNG, trea i kriteriet och pokaler rasade in de året, Guten vann sitt första lopp också om jag inte minns helt fel. Allt var så bra och det kändes som om jag hade noll problem på hela jorden!
Kriteriet 2006

Men de senare åren har absolut inte heller varit fy skam, det är bara det att jag har haft mina svackor, värre och mindre,  och då haft svårt att njuta fullt ut eller vara riktigt delaktig i allt runtomkring. Men 2009 kommer också föralltid vara ett speciellt år, Fighter hade en topperiod och Eddie debuterade med en seger! Men så också det allra bästa med 2009, det som har fått mig att lära känna mig själv bättre och fått träffa så många nya underbara människor och jag träffade min Alexander.



Sen kan jag inte klaga på början av 2011, så det är bara hoppas att det fortsätter så här!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0