20. Framtidsdrömmar

Så äntligen sista punkten på listan, mina framtidsdrömmar vilket är passande just nu. Jag har den 28 maj med turnébussen framför mig, balen, studenten, Rhodos, Peace and Love och självklart massor av trav!

Men sen då, sommaren går fort och allvaret kommer tillbaka. Min (och Alex) plan är att försöka då ett jobb utomlands till hösten, gärna i ett spansktalande land. Tanken är väl att vara borta minst ett halvår om allt fungerar. Sen när jag kommer hem igen så ska jag plugga igen, men vad.. det vet jag inte!

Jag har verkligen ingen aning om vad jag skulle vilja jobba som! Kan någon säga vad jag borde arbeta med?!

Men jag har ett tag på mig, det kanske kommer med tiden.. just nu tänker jag ta mig igenom dessa sista 37 dagar och sedan leva livet!



En stor värld
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0