Uppkoppling

Mitt internet har fått för sig att bara fungera ibland/mycket sällan. Men det har ju sina fördelar då jag får betydligt mer gjort! Idag har det varit en lång lördag, ridit Tuttis som var superkonstig idag, hoppas han landar i sig själv till imorgon. Fighter kändes som en rund miljon idag, puss på honom! Chillade hemma hos Danne eftersom Nettan tagit sig till Umeå i helgen, kul att träffa henne och prata lite trams. Jag är tydligen önskad i Skellefteå, så jag får väl lov att försköka pallra mitt feta arsle dit någon helg! Läst psykologi har jag gjort också, kommer inte bli mycket gjort i veckan med tanka på allt jag har att göra..

Kram

 

Joel från Skellefteå, vi var helt serriösa under kulturnatta -09


Kommentarer
Postat av: Amandah

Tack så hemskt mycket! :) Värmer jättemycket att veta det! Vi ska göra vårt bästa där! :)

2009-09-06 @ 11:11:02
URL: http://amandahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0