Hard work, work

Har jobbat från den 22:a och ska jobba vidare tills den 31:a sen blir det paus på nyårsdagen, tog ledigt av någonkonstig anledning... Sen blir den jobb 2:a till 5:e. Men jag måste säga att jag trivs! Fina människor runt omkring, får kröra fin,fina hästar och tjänar pengar, vilket inte är helt fel!

Dock blev det lite tungt med dubbelt pass igår, 06:30- 13:00 och sen tillbaka 15.30 göra klart i stallet och sen jobba i vinnarcirkeln fram till 21:40 sen skjussa mamma och pappa mfl till stan. Sen var det gryymt skönt att komma hem och sova vill jag lova er.

Fick åka hem tidigt idag, Anders skulle göra kväll när han kom tillbaka från Sthlm med super-Sebastian Palema som blev 2:a i V75 finalen!

Tjockat i min mera julgodis, ska ta mig en dusch nu, välbehövligt skulle jag tro...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0