Varför jag egentligen?

Onsdagen var härlig med heldag på IKSU, men det ändade sig rätt fort med tanke på att det var lunch 11:00 och jag hade kurs på kvällen och var hemma 19:30, ni som känner mig kan ju tänka er vilket humör jag var på? Tur att barnen var snälla och att jag fick en kram av typ världens sötaste 6-åring, Lovisa!

Pratade även lite "livssfrågor" med Frida W från klassen på bussen på väg till Röbäck. Hur som helst kom vi fram till att vi allt för sällan ställer oss själva frågor så som;
  • VARFÖR gör jag det här?
  • Vad får JAG ut av det här?
  • Vad vill jag EGENTLIGEN?
_________

I dag passade det förövrigt utmärkt med massage på idrotten då jag tror det flesat av oss i klassen kande av en eller annan muskel, plus att vi hade psykologi prov efteråt, kanske vi var ovanligt avslappnade? Nja, om jag talar för mig var jag rätt stressad, men jag tror åtminstonde att det blev ett G, skrev på allt och även på sista uppgifterna.

Blev en tur med Martell som fått vila alldeles för många dagar stackarn, men nu har vi anmät till P21 den 18 november, alltså nästa torsdag, så håll tummarna att vi kommer med!

Kram

Kommentarer
Postat av: moa

tjaaa carro :) har du ngn lurvig kisseunge osm inte fått något hem så vill kocke ha en kompis :D

2010-11-14 @ 20:12:39
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0