Días de descanso

Innan jobbet igår blev det montésnabbjobb för båda pållarna. Martell fick gå 2140, 20-tempo första varvet,  sen kring 18 och han fick avsluta på max, och travade bra in i mål. Det måste ju slå slint för honom i lopp.
Starchip imponerade på mig, han fick sina tre intervaller, först en i 18-tempo och sen två på max. Vilken grym känsla att flyga fram där, riktigt fin var han! Den här uppladdningen med korta snabba intervaller har jag och pappa insett passar honom bäst, och det har ju funkar bra på slutet! Start igen för båda 29/10 på Umåker?

Sen på jobbet var det som vanligt rätt slappt, fast vi har fått lite mer att göra nu, springa med massa lappar(resultat), ingen chans att dega här inte! Annars trivs jag verkligen och jag kunde inte haft ett jobb som passar mig bättre!

Idag blev det en slapp dag, vandrade från älsklingen vid halv tio och var på IKSU vid tio i, körde lite biceps i gymet och sen simmade jag 30 minuter. Till skolan 50 minuter Naturkunskap och sen hem och käka lunch och kvarvarande muffins :]. Mest degat, men försökt kolla lite på projekarbetet men det blev inte mycket gjort. Efter middagen handlade jag till morgondagens bakning för Bakleveransen.
Fast de har vuxit en del sen detta, fortfarande söta kan jag lova!

Den ni ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0