Men vad ska man göra

Galopp blev det i Boden men vi tar nya tag på fredag igen och då på hemmaplan, står på tillägg vilket inte är det bästar för Starchip, men vad gör man..

Hade kanske världens finaste kväll med bröderna, Maria och Alex (plus deras kompisar) i lördags! Jag och Alex lyckades vara kvar på Allstars hela kvällen och leka "vuxna"sen hade vi riktigt trevligt också, dock tror jag att Alex och jag är skyldiga Jocke och Tobbe en och annan drink (A)

Söndagen blev det banan med Fighter och Eddie som var ruskigt bra! Mina små kungar :D

Dagen har varit fin, jag och älskipelski tog lång sovmorgon till typ tolv sen blev det korv och makaroner till frukost/lunch. Jag tog mig ut vid halv tre för en tur med Starchip som var mycket taggad vilket är bra inför fredagen. Men hur som haver, efter ridturen tvättade och smorde jag 3 selar + tömmar och hela köret sen blev det även 3 huvudlag/träns och en sadel. Ändå har jag nästan mer kvar att tvätta och smörja, jippii..


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0