12. Ett ögonblick

Detta måste få bli ett sådant häst-nördigt inlägg, för det är ju vad jag är!

Vi tittar tillbaka till sista helgen i maj 2010, Elitloppshelgen där jag och Fighter deltog i Lilla Elitracet ( silverdivisionen skulle man kunna säga).

Just det där ögonblicket, efter att det blivit en omstart och publiken ( den stooora publiken) buade lite, men när vi alla samlats igen och publiken börjar klappa händerna. Det var då jag insåg att det verkligen inte spelade någon roll hur det gick, för den känslan jag upplevde då, det var bland det bästa jag upplevt! Det går inte att beskriva de trycket, det pirret i magen, gåshuden på armarna men framför allt lyckan! Allt tack vare att jag har en sån UNDERBAR ponny!

2011 sista året med min stjärna! BORN FIGHTER



Om elitloppshelgen --> http://carolineforsner.blogg.se/2010/may/helgen-som-gick.html

Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du göra med honom sen? säljas?

2011-02-07 @ 15:30:57
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0