Sliten

Fick en kommentar om varför jag slutat följa min lista, om någon minns den? Jag tappade väl suget och glömde bort den, men jag kanske får ta och se över den igen!

Förövrigt är känner jag mig som om jag vore överkörd av en ångvält! Var lite krasslig igår, men det kan inte annat än ignoreras när man har gratisvecka på IKSU. Gymmade med Alex och hans vanliga "IKSUbiffar", kände mig lagom klen men kämpade på vilket gör sig väl påminnt idag genom träningsvärken. Efter nästan två timmars lyftande av tunga vikter och alldeles för många sit-ups bar det av med Coco till ett 55 minuters Zumbapass, det var galet och jag kände mig grymt efterbliven, meen det var bara att skaka på rumpan så löste det sig!

Så nu är jag förkyld med träningsvärk, tänker trösta mig med mjölk och kakor. Så det så.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0