Nu och alltid

Då var det bara sex dagar kvar! Ni som undrade vad det är som händer då får svar nu, jag åker till Mexiko i två veckor med Alex och hans föräldrar. Vilket ska bli otroligt skönt, eftersom jag är blek, trött och behöver en paus från hemmet. Fredag bilar vi ner till Stockholm och sen lördag morgon går flyget vidare.


Helgen som gått har varit fin, fredagen blev det Corona med Alex, Martin och Johan och där träffade vi massor av trevligt folk. Lördag degade jag och Alex i soffan och såg film, två stycken faktiskt. Speed och sen gick Die hard II på TV så vi passade på att se den med.

Nettan har precis lämnat mig efter en mycket trevlig fikastund, samtal om viktigt och lite mera oviktigt här i livet. Sen önskar jag min kära vän en massa lycka till inför morgondagen<3

Hästränade har det varit i helgen också och jag måste säga att jag är mycket nöjd med mina små ponnyer! Pappa  har ju införskaffat i en GPS-klocka så nu kan vi se hur fort vi kör bara i motion och intervaller utan att veta  distansen, sjuuukt bra!


Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där med GPS klocka var ju jäkligt smart! varför har man inte tänkt på det tidigare ;) Men kan man se hastigheten direkt eller måste man koppla in den i datorn?

2011-03-03 @ 11:14:26
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0