Effektivare

Yes, den här dagen blev kanoners. Eller jag vakade av mig själv 05.56 och jag börjar 12.10.. Men det resulterade i att jag tog stallet på morgonen, körde Eddie, Fighter och red Martell. Körde typ tre tvättmaskiner under tiden och vek lite filtar i stallet. Känner mig nästan duktigt! Avnjöt en awsome frukost/lunch  och sen blev det dusch och skola.

Eller ja, "skola" . Vi hade sammarbetsavningar på idrotten på ledarskapslektionen och det var faktiskt sjukt kul. Sen hade jag små.b i typ 15 min. Var klar med allt så jag drog till gymmet. Hem baka, ta in ved, laga mat och sen i väg på "tantgympa" med mamma på byggdegården. Fast tantgympa var kanske elakt, det är core och afro, av något slag  :P

Imorgon blir det en lektion för mig på morgonen, hmm vad ska jag göra av resten av dagen?



Passar på att lägga ut lite egobilder från the studio, alltid roar det någon och jag känner att bilderna kan behöva fylla något syfte med tanke på vad de kostade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0